FAQ_

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz, a jeśli nie, skontaktuj się z nami. Doradzimy i odpowiemy !

  1. W jakich godzinach realizowane są dostawy?

    Dostawy realizujemy w godzinach porannych. Podczas składania zamówienia możesz wpisać preferowaną godzinę dostawy.  W Poznaniu oraz najbliższej okolicy realizujemy także dowóz popołudniowy w godz. 18-23.

    Tutaj możesz sprawdzić do której godziny dostarczamy zamówienia do Twojego miasta.

  2. Czy podczas składania zamówienia mogę wybierać godzinę dostawy?

    Oczywiście. Podczas składania zamówienia należy zadeklarować godzinę, do której dostarczymy Twoje zamówienie.

  3. Jakie są koszty dostawy?

    Koszty dostawy jest zależy od miejsca dowozu, szczegóły >>

  4. Jakie są strefy dostawy?

    Dostarczamy zamówienia na terenie całego kraju, sprawdź czy dowozimy zamówienia do Twojej miejscowości. Jeżeli masz wątpliwości czy docieramy do Twojej miejscowości, skontaktuj się z nami: hello@citydiet.pl lub telefonicznie: 880 419 000.

  5. Czym jest odbiór osobisty?

    Jeżeli przejeżdżasz codziennie przez centrum Poznania, chcesz dodatkowo obniżyć koszt swojego zamówienia, możesz odebrać Swoje zamówienie osobiście. Jako jedyni oferujemy taką możliwość.
    Jesteśmy w samym sercu Poznania, przy ul. Śniadeckich 25. Podczas odbioru osobistego odbierasz zestaw posiłków z menu na dzień kolejny.
     
  6. W jakich godzinach mogę osobiście odebrać moje zamówienie?

    Odbiory osobiste realizowane są w godzinach od 16.00 do 20.00. Podczas składania zamówienia należy wybrać godzinę, na którą mamy przygotować Twoje zamówienie.

  7. Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiste?

    Jeżeli w procesie zakupu wybrałeś możliwość odbiór osobisty, Twoje zamówienie czekać będzie na Ciebie zgodnie z wybraną przez Ciebie godziną odbioru, w naszej siedzibie pod adresem ul. Śniadeckich 25, Poznań.

  8. Jak złożyć zamówienie online?

    Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę www.citydiet.pl - zakładka Zamów.

  9. Czy do Mojego zamówienia mogę dołożyć sztućce?

    Tak, w procesie składania Zamówienia możesz dodatkowo zamówić sztućce.

  10. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

    Płatności można dokonać za pomocą szybkiej płatnością online - BLIK, przelewem online lub przelewem tradycyjnym. W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym Twoje zamówienie będzie realizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności.
    Polecamy korzystanie z płatności online. 

  11. Czy podczas składania zamówienia warto założyć konto?

    Zdecydowanie tak. Jeżeli na bieżąco chcesz mieć dostęp do złożonego przez siebie Zamówienia, mieć możliwość zmiany adresu / godziny / dni dostawy, podgląd do swojego menu, a także kontrolę nad Twoim Zamówieniem pamiętaj o Założeniu Konta.

  12. Czym jest panel klienta?

    Panel Klienta jest miejscem dostępu do Twojego Konta.

  13. Czy mogę wstrzymać dietę lub wybrać inne dni dostawy?

    Tak, zakładając konto podczas składania Zamówienia masz możliwość zmiany adresu (w zakresie opłaconej strefy), godziny lub dnia dostawy Twojego zamówienia.

  14. Czy mogę zrezygnować z posiłku?

    Tak, możesz wykluczyć dwa dowolne posiłki.

  15. Czy mogę wykluczyć poszczególne składniki z diety?

    W standardowej ofercie możesz wykluczyć  świeże produkty dodając wykluczenie przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz wykluczyć inne produkty to skontaktuj się z nami hello@citydiet.pl lub zadzwonić: 880 419 000.  Możesz też skorzystać z opcji Your Individual CityDiet. Dostosujemy menu do Twoich kubków smakowych i oczekiwań.

  16. Czy zrealizujecie dla Mnie indywidualną dietę uwzględniającą moje choroby, preferencje żywieniowe?

    Oczywiście, staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom naszych Klientów. Jeżeli poszukujesz diety "uszytej na miarę" skorzystaj z opcji Your Individual CityDiet oraz dokładnie wypełnij wszystkie pola w formularzu tam zamieszczonym. Nasz dietetyk przygotuje dietę odpowiednią dla Ciebie. Jeżeli Twoja jednostka chorobowa będzie wymagała bardziej indywidualnego podejścia do tematu, poinformujemy Ciebie o tym. 

  17. Gdzie znajdę menu mojego zamówienia?

    Menu, zawsze publikujemy w Twoim Panelu Klienta.

  18. Jak wybrać odpowiednią dietę i jej kaloryczność?

    Możesz skorzystać z naszego kalkulatora kaloryczności. Na podstawie Twojej wagi, wieku, wzrostu, płci oraz aktywności fizycznej kalkulator wskaże odpowiednią dla Ciebie kaloryczność. Jeśli wciąż będziesz mieć wątpliwości możesz skonsultować się z naszym dietetykiem. Pamiętaj, aby dieta przynosiła efekty nie podjadaj między posiłkami, a także odpowiednio nawadniaj Twój organizm. Najlepiej sprawdza się do tego woda.

  19. W jaki sposób segregować puste pudełka po posiłkach?

    Nasze ekologiczne pudełka możesz umieszczać oczyszczone z reszek jedzenia w pojemnikach na tworzywa sztuczne. Rekomendujemy jednak oderwanie foli zabezpieczającej z wnętrza pudelka i umieszczenie jej w pojemniku na tworzywa sztuczne natomiast pozostałą część w pojemniku na papier. Papierową torbę możesz wykorzystać ponownie lub wyrzucić do papieru.

  20. Jak mogę się z Wami skontaktować?

    Zawsze możesz do nas napisać maila: hello@citydiet.pl lub zadzwonić: 880 419 000.