FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz, a jeśli nie, skontaktuj się z nami. Doradzimy i odpowiemy !

  1. W jakich godzinach realizowane są dostawy?

    Możesz wybrać w jakich godzinach chcesz dowóz popołudniowych (dostawa zamówienia posiłków z menu na dzień kolejny) czy porannych (dostawa zamówienia posiłków z menu na dany dzień).

    Dowozy realizujemy:
    w godzinach popołudniowych po 18.00 do 22.00
    w godzinach porannych po 02.00 do 10.00

  2. Czy podczas składania zamówienia mogę wybierać godzinę dostawy?

    Oczywiście. Podczas składania zamówienia należy zadeklarować godzinę, do której dostarczymy Twoje zamówienie.

  3. Jakie są koszty dostawy?

    Dla obszaru Poznania i obszaru 25 km koszt dostawy jest bezpłatny. Powyżej tego obszaru dochodzi dopłata w wysokości 3 PLN (szczegóły patrz tutaj).

  4. Jakie są strefy dostawy?

    Zestawy dowożone są na terenie całego Poznania i powiatu poznańskiego, a także do miejscowości oddalonych nawet powyżej 55 km od Poznania (patrz tutaj). Jeżeli masz wątpliwości czy docieramy także do Ciebie, skontaktuj się z nami: hello@citydiet.pl lub telefonicznie: 880 419 000.

  5. Czym jest odbiór osobisty?

    Jeżeli przejeżdżasz codziennie przez centrum Poznania, chcesz dodatkowo obniżyć koszt swojego zamówienia, możesz odebrać Swoje zamówienie osobiście. Jako jedyni oferujemy taką możliwość.
    Jesteśmy w samym sercu Poznania, przy ul. Śniadeckich 25. Podczas odbioru osobistego odbierasz zestaw posiłków z menu na dzień kolejny.
     
  6. W jakich godzinach mogę osobiście odebrać moje zamówienie?

    Odbiory osobiste realizowane są w godzinach od 16.00 do 20.00. Podczas składania zamówienia należy wybrać godzinę, na którą mamy przygotować Twoje zamówienie.

  7. Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiste?

    Jeżeli w procesie zakupu wybrałeś możliwość odbiór osobisty, Twoje zamówienie czekać będzie na Ciebie zgodnie z wybraną przez Ciebie godziną odbioru, w naszej siedzibie pod adresem ul. Śniadeckich 25, Poznań.

  8. Jak złożyć zamówienie online?

    Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę www.citydiet.pl - zakładka Zamów.

  9. Czy do Mojego zamówienia mogę dołożyć sztućce?

    Tak, w procesie składania Zamówienia możesz dodatkowo zamówić sztućce.

  10. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

    Płatności można dokonać za pomocą szybkiej płatnością online - BLIK, przelewem online lub przelewem tradycyjnym. W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym Twoje zamówienie będzie realizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności.
    Polecamy korzystanie z płatności online. 

  11. Czy podczas składania zamówienia warto założyć konto?

    Zdecydowanie tak. Jeżeli na bieżąco chcesz mieć dostęp do złożonego przez siebie Zamówienia, mieć możliwość zmiany adresu / godziny / dni dostawy, podgląd do swojego menu, a także kontrolę nad Twoim Zamówieniem pamiętaj o Założeniu Konta.

  12. Czym jest panel klienta?

    Panel Klienta jest miejscem dostępu do Twojego Konta.

  13. Czy mogę wstrzymać dietę lub wybrać inne dni dostawy?

    Tak, zakładając konto podczas składania Zamówienia masz możliwość zmiany adresu (w zakresie opłaconej strefy), godziny lub dnia dostawy Twojego zamówienia.

  14. Czy mogę wykluczyć poszczególne składniki z diety?

    Oczywiście, możesz. Skorzystaj w tym celu z opcji Your Individual CityDiet. Dostosujemy menu do Twoich kubków smakowych i oczekiwań.

  15. Czy zrealizujecie dla Mnie indywidualną dietę uwzględniającą moje choroby, preferencje żywieniowe?

    Oczywiście, staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom naszych Klientów. Jeżeli poszukujesz diety "uszytej na miarę" skorzystaj z opcji Your Individual CityDiet oraz dokładnie wypełnij wszystkie pola w formularzu tam zamieszczonym. Nasz dietetyk przygotuje dietę odpowiednią dla Ciebie. Jeżeli Twoja jednostka chorobowa będzie wymagała bardziej indywidualnego podejścia do tematu, poinformujemy Ciebie o tym. 

  16. Gdzie znajdę menu mojego zamówienia?

    Menu, zawsze publikujemy w Twoim Panelu Klienta.

  17. Jak wybrać odpowiednią dietę i jej kaloryczność?

    Możesz skorzystać z naszego kalkulatora kaloryczności. Na podstawie Twojej wagi, wieku, wzrostu, płci oraz aktywności fizycznej kalkulator wskaże odpowiednią dla Ciebie kaloryczność. Jeśli wciąż będziesz mieć wątpliwości możesz skonsultować się z naszym dietetykiem. Pamiętaj, aby dieta przynosiła efekty nie podjadaj między posiłkami, a także odpowiednio nawadniaj Twój organizm. Najlepiej sprawdza się do tego woda.

  18. W jaki sposób segregować puste pudełka po posiłkach?

    Nasze ekologiczne pudełka możesz śmiało umieszczać w pojemnikach na odpady biodegradowalne. Papierową torbę możesz wykorzystać ponownie lub wyrzucić do odpadów papierowych.

  19. Jak mogę się z Wami skontaktować?

    Zawsze możesz do nas napisać maila: hello@citydiet.pl lub zadzwonić: 880 419 000.