Warto wiedzieć

Podziel się

Twój sukces zależy także od Ciebie! Oto garść porad, które pomogą Ci poczuć się lepiej.

- posiłki CityDiet możesz podgrzewać pozostawiając danie w naszym opakowaniu w mikrofalówce (folię możesz pozostawić)

- posiłki możesz podgrzewać pozostawiając danie w naszym opakowaniu, nie przekraczaj jednak 30 min i 150C (folię możesz pozostawić)

- spożywaj posiłki w odstępach co 2,5-4 godziny

- nie musisz jeść w ściśle równych odstępach czasu

- ostatni posiłek spożywaj 1-3h przed snem

- posiłek przed treningiem spożyj 2,5-1,5h przed ćwiczeniami

- śniadanie nie musi być spożyte bezpośrednio po przebudzeniu

- kolejność posiłków można zmienić

- nie podjadaj, szczególnie jeśli twoim celem jest redukcja masy ciała

- dbaj o nawodnienie organizmu - pij 2-3l płynów dziennie, najlepiej wodę

- kawa jest zdrowa - nie musisz z niej rezygnować (chyba, że występują przeciwskazania zdrowotne), ale cukier już nie ;)

- unikaj soków owocowych (często są wzbogacone o cukier)

- unikaj słodkich napojów 

- unikaj alkoholu

- rozważ rozpoczęcie aktywności fizycznej